Då var den förbi.............................

Julafton avklarad och det är inte längre okej att vräka i sej lutfisk igen förens om ett år..............tråkigt!! Skulle lägga ut lite fina bilder på Den jag älskar men han som äger MIN bil har dragit på fest och har kameran i bilen.............han har alltså tagit bilen (sin bil som han också äger) till festen men han lär ju inte ta den hem!!!! Hur som helst så var det en mycket lugn och trevlig julafton med en tomte som var så sugen på sprit så han glömde kvar lyktan på trappen och han har fortfarande inte hämtat den, han kanske är bakis idag för han skulle på fler ställen.
En skinkmacka och en öl blir det iaf, säg inget till nån, så ska jag tända i kaminen! God natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag får se hur jag gör i morgon. Vad är planen för tjejkvällen? Är det fest eller ska det bara snackas lite skit? =)

2008-12-28 @ 18:29:47
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0