Egen bar!!!

Nu har jag äntligen hittat ett barbord som jag skulle kunna tänka mej att ha! Det är runt och helt i trä.....................jag håller bara på att förhandlar om priset, man måste ju pruta! Det finns i Gbg så min lillebror har lovat att hämta det om det blir nån affär. Jag har också hittat 5 barstolar som jag tyckte var snygga  men han som äger halva mitt hus tyckte inte det så vi får se hur det blir med dom.....................................grejen är att jag måste ha runda stolar eftersom jag ska ha ett runt bord förhoppningsvis och jag har runda "kohudar" som jag ska göra dynor av. Vi har varit hos morsan och farsan 3 dagar och idag när vi åkte hem så stannade vi i Gälleråsen eftersom det var en auktionsvisning där, jag la bud på några saker så vi får se i morgon om jag fått nåt. Var till Marieberg i Örebro i torsdags på lite shoping, köpte ett par svarta stövlar som kanske kommer på bild nån dag. Nu ska jag rösta på Lars kristers och sen gå ut o fodra, Ha en trevlig lördag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0