Ja nu är det snart dax!

För lutfisk som är min favvo!!! Och köttbullar med rödkål.............................lax och hjortronsås...............morotslåda...................FAN va gott!!! har fortfarande inte hittat barstolar och bord som jag vill ha. har såklart googlat minst 100 gånger men inte hittat vad jag söker, dom ska ju inte bara vara runda utan snygga. Hittade på blocket men jag var för långsam, dom va redan sålda när jag hade bestämmt mej! men jag letar vidare och fortsätter att rida i mörker och kyla! Tittar på heart break hotel och känner absolut inte igen mej över huvud taget......................har druckit några öl så bokstäverna flyter ihop. Ska på anställningsintervju i morgon men har ingen lust och vet inte om jag vill ha jobbet......................tar en öl till!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det gick att läsa iaf... Haha... Om du går megabakis på jobbintervjun så får du det nog inte ändå... =)



Bilden hittade jag på googles bildsök. Sökte på tomte... =)



GOD JUL!!

2008-12-22 @ 09:32:28
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0