Jag har blivit utmanad..................men jag fattar ingenting..........

Jag antar att jag ska svar på frågorna...........................


3 saker jag skäms över:

1. Att jag är hårig överallt!
2. Att jag är dålig på att hålla kontakt med vänner
3. .............................


3 saker jag är stolt över:

1. Benjamin
2. Att jag är jag
3. Att jag är rätt så händig=)


3 saker jag vill göra 2009:

1. Få ett nytt roligt jobb
2. Rida 1.20 på Carismo
3. Sitta på Passion


3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Att jag inte har nån Manick längre
2. En jävligt rolig fest jag va på
3. Att jag bytte jobb
3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Hästar
2. Kaffe
3. Min familj

3 personer jag avundas:

1. Jag avundas ingen men jag däremot beundrar jag flera personer
2.
3.


Jaha nu har jag gjort ett försök iaf!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, du fattade rätt! =)

2008-12-03 @ 13:31:00
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0