Ska det va så jävla svårt!

Att få tag på snygga runda barstolar och ett runt barbord! Plötsligt är hela jävla världen 4 kantig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska på återbesök med Carismo kl 14.00 och får jag inte börja rida på riktigt nu och hoppa snart så åker jag upp med bilen i skogen och drar en slag från avgasröret in i bilen!!!
Annars är allt bra, va på julfest på jobbet i söndags och det var jättebra. God mat och trevligt sällskap är inte så jävla tokigt. Synd bara att jag skulle upp och jobba kl 5 i måndags så det blev ingen efterfest för min del. Men när allt kommer omkring är jag ju för gammal för det...................nu ska jag och Benjamin gå ut och leka (mocka) i snön en stund innan det är dax att göra mat som är bland det tråkigaste jag vet. Man skulle ha gift sej rikt så man kunde anställa en snygg, helst naken kock!
Ses i morgon!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sök på "barstolar" på Google så hittar du nog några runda barstolar... =)



Hoppas att det går bra med Carismo. Vore tråkigt om du skulle behöva ta livet av dig...



Ses i kväll! =)

2008-12-17 @ 11:29:13
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Anonym

moget...

2009-01-11 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0