snålkärring!!!!(eller snålfitta som jag egentligen vill skriva)

Det blev inget barbord, inte denna gången iaf. Hon som skulle sälja ville bara sälja det tillsammans med 6 barstolar och dom ville inte jag ha! Så nu letar jag vidare, har hittat 4 andra barstolar som han som äger halva mitt hus också kunde tänka sej men (där är alltid ett men) dom finns i sthlm och jag vet inte om jag har lust att åka dit...........................hursom helst jag fick en buffé som jag lagt bud på som jag skrev förut, skitbra!!!  Har tagit kort på dom snygga stövlarna jag köpte i torsdags men orkar inte gå ner och hämta kameran och lägga in dom nu.......................fan vad jag mår bra av att handla!! Fick X antal 1000 tillbaka på skatten nu och jag bara måste få göra slut på dom! Har kommit på helt själv att vi ska köpa julklappar till oss själva i år och jag har köpt till mej själv för ca 4000 men jag har sagt 3000 till Mattias så han får köpa till sej för 3000. Jag har slagit in dom också såklart, bra va?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, du lär ju få vad du vill ha av tomten i år iaf!! =)



Vilken tid rider du för Nina?



Kram

2008-12-09 @ 10:14:25
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Thérese

haha..

2008-12-09 @ 14:18:05
Postat av: Jessica

Kunde inte komma och kolla igår, tyvärr... Gick det bra?? =)

2008-12-10 @ 11:28:55
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0