Halloj!!!!

Nu har jag gjort massor av saker bara på några dagar! I lördags var jag med och arrangerade KM i dressyr sen kom vi på att vi skulle gå ut.........................vi (Jessica och Sanna) hade förfest hos mej. Vi käkade för mycket chips och drack för mycket vin, Sara kom vid 19.00 och lekte med Benjamin och smyglyssnade på oss. Jag la Benjamin vid 20.00 och sen drack vi ännu mera vin.........................cissi kom och skjutsade oss till hotellet där vi tog en varsin drink.......................sen är resten a kvällen mer eller mindre svart! (Sara stannade hos Benjamin, pappa var på en annan fest)
På söndagen var det dax för KM i hoppning och jag var så klart superpigg kl 9 på morgonen! Hur som helst lite starter så det gick fort..................helgens resultat kan man se på mora ridklubbs hemsida.
idag har jag och Jessica varit till ridhuset och löshoppat unghästarna och det gick skitbra! Nu är det snart godnatt, börjar 5 i morgon!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är utmanad! =) Läs på min blogg vad utmaningen går ut på...

2008-11-26 @ 21:44:58
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0