Hej o hå vad det går..............................

Dagen började med (nästan iaf) att dom ringde från jobbet kl 8 och ville att jag skulle komma in och jobba helst direkt eftersom min arbetskamrat blivit sjuk. Jag och Benjamin skulle precis sätta oss och äta en lång och mysig frukost men det blev en kort och snabb istället (hur snabb är en 2 åring?). Nu har jag iaf varit ute och ridit och jag vill ha snö NU!!!!!! Det är så trist och kallt och hårt och mörkt så det går ju bara att skritta och man börjar frysa nästan direkt, är det snö kan man ju hålla igång lite så man får upp värmen. En positiv sak med ridturen, det är fantastiskt stjärnklart ute! Alltid något!
Har köpt ett fint tyg till Benjamin som jag ska sy (nu ljög jag, mamma syr) påslakan av!
Ha det så ses vi på torsdag kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snyggt mönster! =)



Jo, jag tror att nog att jag gjort rätt. Haha, ja vi ses iaf på torsdag kväll! =)

2008-11-18 @ 20:23:20
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0