oväntade pengar...............

Upptäckte att direktregleringen på Carismos försäkring inte funkade så jag skickade in alla fakturor från det senaste året och fick 4300:-!!!!!!! Hade jag inte väntat mej utan tänkte att det står säkert i det finstilta att det inte gäller för så lång tid tillbaka....................så nu hade jag helt plötsligt pengar som inte var med i budgeten och det är ju bäst att handla innan dom brinner upp!! Så det blev det här! Bilden blev lite konstig men det är iaf en tröja till Benjamin, gardinomtag, snodd till min fotölj och en krok.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt med lite extrapengar! Speciellt nu till jul. Jag kanske ska rota i lite jackfickor och under madrassen för att se om jag också kan hitta lite pengar någonstans... =)

2008-11-19 @ 18:33:08
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0