Fullt upp!

Har igentligen inte tid med det här men lite kort information kommer!! Har börjat klä om fötöljen som är med på nån tidigare bild och är jätteinspirerad. Benjamin har varit med och tömt ut min verktygslåda på golvet med alla nubb och möbelnålar!!! Det är fantastiskt kul med barn, jag ska nog ha 4 till!! Sen åkte han och jag till byn som gud glömde: Lesjöfors och mötte upp morfar som tog med Benjamin hem till Rudskoga eftersom jag och han som jag delar hus med (som för övrigt är Benjamins pappa) ska på årets halloweenparty i morgon. Jag hann också rida Carismo en snabbis och nu sitter jag här och ska bara innan jag går upp på övervåningen och fortsätter med min fotölj. Har tappat bort kameran men ska leta som fan innan festen så vi kan ta lite balla bilder i morgon. Ni ska få se!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nja, fest och fest. Det kommer väl lite folk hit och vi ska käka och dricka lite vin... =) Ha så kul på festen! Är den i Mora? Ska ni på krogen sen?



Kram

2008-11-01 @ 18:11:40
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0