jävla dator!!

Den här jävla datorn har gått sönder igen!! Nu har vi fått hit en annan under tiden som den är på lagning och som tur är (för försäljaren!!) går det på garantin eftersom det ät 3dje gången på mindre än 2 år som den går sönder. Hade det varit jag som köpt den hade jag krävt att få en ny och vägrat lämna butiken förens jag fått som jag vill!!!!!  Nu var det ju en mesig karl som köpt den och då får vi vänta tills den blir lagad, förra gången tog det flera veckor!! Men vi har ju lånat en annan så jag kanske överlever:-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Då hörs vi så åker vi iväg en em nästa vecka! =)



Kram

2008-10-23 @ 13:51:33
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0