senaste nytt!

Ja det va ruskigt kul igår men gissa om jag har träningsvärk!! Fick låna Fridas "gula" häst och vara med på en hoppträning. Har ju i princip bara skrittat i 2 och ½ månad så det känns lite kan man säga! Men som sagt det va jävligt roligt och jag gör nya smörgåsar till nästa gång och kanske muffins..................idag har jag varit till ridhuset igen men med min gråa häst(Passion). Jessica och Silvia var också med och småflickorna ville inte alls springa, typiskt tjejer! Men vi sprang mer än hästarna och fick lite fart på dom till slut :-)) På husfronten händer det inte så mycket förutom att vi har satt in en kamin och skorstenen är provtryckt och klar så han som jag delar hus med eldar varje kväll så det går knappt att vara på övervåningen!! I morgon ska jag nog börja med en fotölj som jag har plockat isär för flera månader sen. Ha det, jag lägger in en gammal hästbild så blir det lite roligare i allafall :-> 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, de var verkligen duktiga! Det var kul!



Haha, cool bild! När kommer någon bild på Ivar då??

2008-10-29 @ 22:32:09
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0