Strömsholm

Har varit på kurs på Strömsholm igår för Eckhart Meyners tillsammans med Mia. Kursen var sådär och dessutom på engelska. Eftersom vi knappt kan svenska så blir det så jobbigt att lyssna hela tiden................vi åkte och shoppade på hööks istället och åkte till Hanna och drack vin. Idag har vi varit till Ikea och shoppat och sen till Louise och kollade på hennes gård. Jag köpte en matta till Benjamins rum, en sån med vägar och hus på så nu ska jag piffa till där. Han är hos mormor och morfar så han blir säkert jätteglad när jag hämtar honom i morgon!

Kommentarer
Postat av: Tin

Kul igår! nästa gång vill jag oxå vara med i PRO gruppen :) goda smörgåsar!

2008-10-29 @ 12:36:28
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0