försöker komma på nåt kul...............

men det är svårt, även fast det händer lite småroliga saker hela tiden men inget riktigt kul. Jobbade på ridskolan i Orsa i fredags och det va kul! Morsan och fasrsan har varit här i helgen men jag har knappt hunnit säga hej eftersom jag jobbat hela helgen, plus varit på fest i Älvdalen i lördags. Fick veta att jag var den vackraste kvinna han någonsin sett, det var ju också ganska kul! Har ridit för Nina nu i kväll och det gick riktigt bra, han känns väldigt bra nu så det ska bli kul att se om det går lika bra på tävling.........................ska löshoppa lillflickan på onsdag och sen ska dom ut i sommarhagen, har hyrt ut boxarna till GW ryttarspel där jag för övrigt ska vara domare fredag och lördag. Sen blir det krogen lördag kväll! Nån som ska med? Hoppas på solsken, med solglasögon på kan jag fortfarande vara en killmagnet!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, magneteffekten har vi ju sett prov på ett flertal tillfällen!! =D



Ja, planen är att löshoppa Silvia. Har ett litet frågetecken och det är att min kompis fyller år i morgon men jag har inte hört vilken tid vi ska komma dit. Men troligtvis blir det på kvällen så om du inte hör något annat så dyker jag upp kl. 16!



Kram kram

2009-04-28 @ 10:09:23
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0