Livet knallar på........

Har varit i Tins ridhus och trimmat lite och det känns helt okej. Inte lika bra som för Nina sist men ändå som att vi är på väg nånstans mot ett mål, kanske jag ska starta dressyr igen..................................vi får se.
Nu pratade dom på radion om papegojsjukan, undrar om det är det som min son har tänkte jag, han upprepar allt man säger, helst flera gånger................................men inte när man vill att han ska upprepa....................försökte få honom att säga att pappa är det svarta fåret i familjen men då sa han istället att mamma är en mus, måste ha blandat ihop det där på nåt vis..............................men nu hör jag på radion att papegojsjukan är nåt helt annat, fan jag hatar att ha fel!
Från det ena till det andra.............jag har hittat ett krön på en loppis som jag tror passar på mitt skåp. Ska ta tag i det lite senare här så ska jag visa hur det blir sen. Igår kom jag på att jag skulle ta upp mitt sadelmakeri igen och sy klart en grimma som jag började på för ca 100 år sen och så ska jag göra en present till en tjej som fyller 20........................har man inget att göra så skaffar man sej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, fattar inte hur du kunde ha fel på den???



Ååå, perfekt! Jag har en grimma som behöver lagas! Jag fyller år i juni... ; )

2009-04-15 @ 12:31:52
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Mia

Benjamin e en kul kille:) HI hi

2009-04-15 @ 19:00:51
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0