Oj oj oj...............

vilket härligt väder! Har varit ute och åkt en liten sväng på 4-hjuling med Benjamin och kollat en hage. Men hjälp va snö det är kvar i skogen, dröjer innan jag kan släppa hästarna i en annan hage. Skulle sätta upp lite tråd som åkt ner och klev av 4-hjulingen och hade snö upp till knäna=fick hela stövlarna fulla med snö! Sen har jag ridit i bara tröja, alltså ingen jacka!!!!!!!! Det var otroligt skönt (men lite kallt i skuggan).
När jag kom in var jag sjukt sugen på öl men i ölförrådet va det eko! Han som är far till min son skulle handla men tror ni inte på fan, han glömde ölen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Meeen, då kan inte jag! Har en dejt med en kompis som behövde vara barnledig ett par timmar...



Hur länge håller det på? Ifall att jag hinner upp menar jag.. Hade varit så kul att se hur Regina hoppar!

2009-04-01 @ 21:01:49
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ok, men då kanske jag hinner iaf! Ska försöka! =)

2009-04-02 @ 18:28:24
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0