Underbart med vår!

Livet känns bara helt fantastiskt! Red för Nina igår och det gick riktigt bra. Man blir genast en snällare och gladare fru efter ett bra ridpass och lite solsken! Idag skulle jag ha jobbat men blev ledig så Benjamin har varit hos dagmamma och jag har varit fri! (Får man göra så?) Hur som helst, jag hann rida och göra klart allt i stallet till kl 11 och tänkte vad gör jag nu? men bara för ett ögonblick, det finns ju tusen saker att göra om man vill! Har målat en list som ska upp i hallen men eftersom "nån" inte bor här så har det tagit 3 år..............har också målat skohyllan men har inte bestämt mej för om jag blev nöjd eller inte. Vi har ju timmerväggen kvar i hallen och jag försöker matcha den och få till en färg där inte skiten från mina stallskor syns.....................................vi får väl se! Skulle sätta in en bild på Snäckan i solen men fick inte till det så det blir en på mitt senaste auktionsfynd istället, en hatthylla. Måla? Färg? 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Han såg verkligen fin ut igår för Nina!! =)



Tro vad som ska få mig snäll då...

2009-04-06 @ 19:06:00
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Mia

Kul att d gick bra för Nina! Ja visst ja, ni har ju svarta klinkers i hela köket så då vet du hur opraktiskt det kan vara... Men snyggt!

2009-04-06 @ 20:45:30
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0