vill bara...............

Skriva att jag lever men har inte tid med mina vänner..............nej då så är det inte men jag har inget kul att skriva förutom att jag just öppnat en öl och ska ut o käka med han som äger halva min säng och några till...................har även köpt ett skitsnyggt 50-tals barskåp som jag skulle lägga ut en bild på men min bror som har hämtat det i gbg och skulle maila en bild till mej har inte fullföljt sitt uppdrag så det blir en bild i morgon förhoppningsvis.................och i morgon är det auktion, vill nån följa med så ring bara! Då kan jag även lägga ut bilder på ev fynd! Ha en trevlig skärtorsdag och slit ut kvasten, det kostar att köpa ny och i dessa finanskriser......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0