Helt ointresserad.........

av tekniska prylar! Tog ju några bilder (trodde jag) med morsans kamera som hon skulle maila till mej som jag sen skulle lägga ut här.........................(det klarar jag!) men det visade sej att jag hade inte tagit bilder utan små filmklipp!!!!!!!! och hur ska jag nu få in dom här på min blogg från morsans mail??? och ännu konstigare, hur lyckades hon maila dom till mej? Jag fattar ingenting och har varken tid eller lust att sätta mej in i saken så jag skiter i det och väntar tills jag kommer dit igen! Hoppas på fint väder så jag kan ta bilder på sjöutsikten!
Nu är frågan (har fått bra lön och sålt en sadel) om jag ska följa med Benjamins pappa till Falun i morgon och shopa eller om jag ska vara duktig flicka och spara pengarna till nått vettigt? Ni som känner mej vet redan vad svaret är men jag kan ju lura någon en liten stund kanske...............................som ni ser behöver vi en ny garderob!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååå, jag vill också shoppa!!! Är så shoppingsugen!

2009-08-28 @ 13:49:00
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0