Frukost framför datorn....

Har läst senaste nr av ridsport flera gånger (förutom annonserna för då vill man bara köpa) och det fanns ingen annan bra tidning så då hamnade jag här. Har en förskräcklig hemlängtan och Benjamin också tror jag, när han vaknar ropar han på pappa och när han har svarat ropar han på morfar och sen mormor! Men om en vecka åker vi ner och då ska morsan och jag till göteborg och Benjamin vara kvar med morfar. Vi ska på Lilla Näs och köpa tyger och tapeter och så ska vi på scandinavium och köpa snygga ridkläder!
Jag är så trött på kylan nu så jag tror jag blir GALEN!!! Malin och jag skulle till Tins ridhus igår och ta med båda hästarna och greja men det går inte när det är 20 minus. Jag vill ha plusgrader nu!
För att liva upp vintern lite så har jag tjejfest den 25de! Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, det var jättemysigt! =)



Jag vill också shoppa snygga ridkläder!! Men jag ska nog ta en tripp till Aubiose i morgon, kanske hittar något där. Hoppas iaf på att hitta ett bra täcke till Regina. Stackarn är helklippt och det är nog inte så skönt i den här j-vla kylan!! (människan som hade henne klippte av ALL päls, ända ner till hovarna... taskigt...)



Har skrivit in festen i almenckan! =)



Kram

2009-02-13 @ 10:07:04
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Maria

Va kul med shopping! Jag vill oxå ha nya ridkläder!! Party på en vardag vet jag inte om jag pallar... Ps outfiten finns på Sollerön - men e nog inte till salu HAHAHAHAHAHHAHA

2009-02-13 @ 11:46:23
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0