Jaha och alla mina roliga kompisar skiver så kul på sina bloggar......

och då måste ju jag också vara jätterolig trots att jag känner mej supertråkig just nu. Har gjort en träningsdagbok som en av mina vänner tvingat mej till och i den står det jogging idag (av hästen alltså) så det är väl bara att gå ut i kylan och göra iordning!!!! Men snart så åker jag till Göteborg och det ska bli trevligt med lite shoping och jag har hört ryktas att Therese skulle få följa med för sin sambo.....................................och snart är det ju den 25de så det kommer att bli ännu mer roliga saker att skriva om! Nice som fan!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jogging... Funderar på när jag själv joggade senast... Hmmm, nä, kommer inte på det! Vilket troligtvis betyder att det var väääldigt länge sen. Kanske skulle ut på en joggingtur någon dag (utan häst). Följa? =)



Är det i helgen som det blir Göteborg?? Jag vill också shoppa!!



Kram

2009-02-17 @ 17:46:02
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0