Kallt!

Brrr va kallt det är. Ute alltså! Har varit ute med några kompisar och åkt bob och grillat korv. Mysigt men lite för kallt för att det ska vara perfekt.................. men man blir så härligt rödblommig när man kommer in! Benjamin har satt på radion och dansar lite för mej nu!
Läste i tidningen att en av mina favvobutiker ska upphöra och har 30% på allt, ska försöka hinna dit en sväng i morgon och kolla. Sen jobbar jag torsdag, fredag, lördag.............nån som vill med ut på en öl på lördag?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, den matlagningskursen går jag gärna på! =)



Ska höra med min andra hälft om han har några planer bokade utan min vetskap (ibland kan han komma samma dag och säga: "ikväll är vi bortbjudna. jag har tackat ja!"). Men annars så låter det trevligt med lite öl (läs drinkar, vin eller vad som helst utom öl). =)

2009-02-03 @ 19:12:22
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmmmmmm... öl

2009-02-03 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0