Ibland går det bra och ibland lite mindre bra

Var till ridhuset igår och red ett skitdåligt såkallat dressyrpass. Hade bestämt mej för att träna lite sitts utan stigbyglar och inte bry mej om så mycket hur han gick, göra lite övergångar, fattningar osv men han var så opåverkbar som bara han kan vara ibland som i en glasbubbla. Och jag blir skitirriterad!!!! Och jag har inte ens lite träningsverk fast jag red utan stigbyglar i 40 min som jag inte har gjort sen i sommras. Men jag raderar bort det från hjärnan............så..................nu har det aldrig hänt.
Idag har vi varit ute i skogen och galopperat istället med världens största pannlampa! (eftersom han som äger min bil är pryltokig) På söndag blir det lite hoppning, vi som inte hoppat på 6 månader, skitkul! Då ska jag rida såhär, kolla armbågarna!

Kommentarer
Postat av: therese

Haha snyggt!!!!

2009-01-21 @ 22:05:17
URL: http://theresev.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, visst är det kul när allt känns så där jättebra:( som att man är tillbaka på blåbärsnivå igen - men det brukar gå bättre nästa gång!

2009-01-22 @ 18:12:40
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0