Körigt nu!

Vet inte hur jag ska hinna med att få till nåt kul här men å andra sidan är ju inte alla andra så subersnabba att skriva nytt hela tiden............................helgen har bara varit häst i princip. Ridit för Nina på lördagen på Carina Ds gula och sen fick jag lov att rida carismo och klippa han på em och kl 17 var det teori med Nina och en trevlig middag. På söndagen red jag Carismo 8.30 för Nina och sen snabbt hem och kasta om kläder och åkte till Borlänge på rep. kurs för hoppdomare...........och nu jobbar jag mån-onsdag och börjar kl 5 så då är jag så jävla trött på kvällen.........................ska försöka göra bokslutet för tävlingssektionen också före torsdag.................fredag morgon åker jag till Rudskoga till Morsan och farsan och ska lämna Benjamin, hans pappa ska till Åland i helgen och jag jobbar på söndag....................på onsdag ska vi löshoppa och på torsdag ska det vara städat för då kommer min lillebror och hans tjej och sover över, dom ska vidare till krokom och hämta nån bil. Blir kul, då får man dricka massa vin och äta chips!!!
Ha ett bra liv!   

Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit, det lät verkligen som fullt upp!! Tur att du är ung och pigg med massor av energi! ; )

2009-01-13 @ 09:41:23
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahaha, Carl-Jan???! Kristofer hatar honom! =)



Jag har ingen favorit än, fast han jätten var ju lite cool! =)

2009-01-15 @ 22:40:43
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Mia

Chips, vin, karl- och myggfritt låter riktigt Najjs:)

2009-01-16 @ 00:27:55
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0