Nu så!!

Nu börjar livet komma ifatt igen och jag har kommit ur såpbubblan! Benjamin har varit hos dagmamman idag och han som är far till min son har jobbat, gud va skönt!! Va på stan igår en snabbis och hittade en tantblus (som passar tanter över 100) på Cajo, ganska bra kläder där! Dessutom var det 50%! Då blir dom genast ännu snyggare..................på kompis som tidigare har varit min favvobutik har dom ingenting längre, har inte handlat där på evigheter. Ska på fest 24 med en kompis som blir lika tokig som jag av alkohol och skulle behöva en partytopp, garderoben är ju lika tom som alltid! Är inte det konstigt? När man ska nånstans så har man aldrig några kläder! Gud va långt det är kvar till lön eller hur? Ska rida för Nina i helgen och på rep. kurs för hoppdomare på söndag, hur ska pengarna räcka? Får göra som vanligt! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken tid rider du för Nina?? =)

2009-01-08 @ 17:15:20
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja är du ledig?=)

2009-01-08 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0