Spännande!

I morgon ska jag åka till Borlänge och hämta mina senaste auktionsfynd....................har köpt en massa kul saker bla en liten brudkrona i mässing och igår såg i mora tidningen på första sidan "sagornas värld har inspirerat till senaste trenden inom inredning" och en bild på en nästan lika dan krona!! jag ska ha min på ett bord med en vit spetsduk under. Jag har också ett litet brudpar i porslin (som ska vara på tårtan egentligen) som jag ska ställa dit.
Fick tidningen Drömhem och trädgård i brevlådan idag och det va så himla mycket bra tips och idéer! köp den! Bla annat en stege/hylla till badrummet som jag tror att jag ska göra och så visade dom en massa fina handfat som kostade en massa pengar och jag har ett liknande som jag köpt på auktion för ett par år sen och hade en dröm om en sommarstuga där det skulle sitta.........................................men nu har det inte blivit nån sommarstuga så jag kanske ska sälja det på min loppis i sommar!  Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0