ledig i 3 dagar........

superskönt! Det kommer ju förmodligen regna då men har massor att göra inne......................stöda, tvätta diska som är jättekul! Har jag alltid tyckt...................ska städa garderoben så jag får plats med nya grejer!! Ska börja göra iordning min loppis, börjar bli så full överallt så jag måste göra mej av med lite saker för att kunna köpa nytt!
Passion är på bete med kompisen Silvia och Carismo har tillfälligt flyttat upp ridklubben. Skönt! Bara en häst att mocka åt och lite bättre träningsmöjligheter......................ska betala upp för regional licens nu och anmäla mej till tävlingar i Borlänge midsommardagen, ska bli intressant!
Nu väntar jag på semester och att Primona ska föla!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, nej min plånbok är då tom... Men lite pengar kom det in på Jajjes konto då han blev fyra!



Härligt att hästarna mår bra! De verkar trivas fint därute!



2009-06-08 @ 10:16:25
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0