väntar på sommar!

Nu vill jag att det ska bli sommar och varmt i flera veckor så man slipper se ut som ett lakan och frysa hela tiden! Har iaf bokat en natt på Hotel Big Bengt..............det heter min pappa men det är inte hans hotell, ska sova där också (alltså hos pappa) på semestern...............och hos lillebror och hos kusin, man får ju snika sej lite så man har råd att shopa också............det är nästan viktigast av allt!
Nu vill jag att det ska vara en massa roliga sommarauktioner som passar in när jag är ledig, om jag har tur är det nån efter vägen under v 28! Övriga familjen är säkert jättesugna på att stanna på auktion!
I måndags tog vi ledigt och åkte till Uppsala, supertrevligt! Träffade Carro och gick på stan..............mest nöjd med en skylt som jag köpte....................smartest thing a man ever said: YES DEAR..............står det på skylten alltså! Har inte bestämt vart jag ska sätta den bara, kanske i baren.
Nu vill jag att det ska bli midsommar, då kommer morsan och farsan och småkusinerna!

Kommentarer
Postat av: Therese

boka med mej på nån auktion oxå!!

2009-06-11 @ 17:23:22
Postat av: Carro

Haha... Jag säger ju att beroendet växer...

Det finns hjälp om du vill ha! Skicka pengarna till typ mig så behöver du inte shoppa hela tiden! Perfekt!

2009-06-13 @ 12:17:36
URL: http://carolinenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0