Jag har blivit utmanad och hackad på för att jag inte orkar uppdatera!!!!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"och används mer ekonomiskt och utan onödig styrka"
2. Sträck ut vänster arm så långt du kan, vad rör du vid?
En dörr.
3. Vad såg du senast på TV?
Svampbob fyrkant.
4. Utan att se efter gissa vad kl är?
08.35
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Klockan som tickar.
6. När du senast var ute vad gjorde du då?
Släppte ut hästarna.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?
Tradera!
8. Fanns inte???
9. Drömde du något i natt?
Nej inte vad jag vet.
10. När skrattade du senast?
I morse när jag åt frukost med Benjamin.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En klocka, 2 hästtavlor, en Almatavla 2 lampetter, ett härnskåp.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Det gör jag hela tiden!
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Tar för lång tid!
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Anna och kungen
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Ett nytt liv! Säga upp mej och flytta från Mora!
16. Kan du berätta något om dej själv som folk inte vet om?
Jag brukar peta i näsan när jag kör bil.
17. Tycker du om att dansa?
Ja självklart! Naken.
18. George Bush?
Vem?
19-20 vad ska dina barn heta?
Inte en susning!
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nej!
22. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Nej för helvete, här kommer inte du in!
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Min mamma, Martin, Mia och min farmor

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får lägga ut en bild på skåpet sen när det är klart! =)

2009-03-22 @ 16:53:01
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Mia

Skåpet blev vitt - härligt!!

2009-03-23 @ 21:11:14
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0