shoping och sex

Har varit ute på en liten shoping runda på fm. Liten eftersom kassan var begränsad (det är den ju nästan aldrig) och för att jag inte skulle ha nåt egentligen mer än en liten present till Tilda. Hur som helst så var jag på ÖB och köpte lite bra att ha saker tex en osthyvel!! och sen var jag inne på dollarstore för första gången där jag skulle leta efter en flisfilt som min kompis köpt där. Nu fanns den ju inte kvar i den färgen jag ville ha så det blev ingen men intressant att vara där, en hel del skit! men också bra att ha saker för en billig slant.  Sen åkte jag till golv och vägg bara för att titta och för att jag är lite sugen på att göra om nånstans i huset men har inte kommit på var. Nu fanns det inte så mycket fina golv och tapeter där som jag hade förväntat mej och som sagt kassan var begränsad......................tänk om alla män fattade att samlaget börjar på shopingrundan....................

Kommentarer
Postat av: Helge

Ha Ha

Intressant......

2009-03-06 @ 15:09:44
Postat av: Jessica

Haha, ja hur svårt kan det vara!!??



Sv: Jo, jag tänkte det men jag tror nog att jag ligger efter trots allt... Har ju varken longerat eller tömkört än... Jag känner pressen. =)



Vill du med ut i helgen??



Kram

2009-03-06 @ 22:22:04
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0