Härligt!

Ledig i 3 dagar så idag ska vi sätta upp en ny hage och i kväll kommer trevliga vänner och käkar mat och dricker ett eller ett par glas vin....................imorgon ska jag på shoping i Borlänge och hemligt möte...........................lördag trädgårdsmässa i Rättvik, hoppas man kan köpa en svartvinbärsbuske där! Köpte en förra året men det visade sej sen att det var röda vinbär och det hade jag redan 3!
Mina trevliga barndomskompisar kommer över helgen, dom är så gamla och har så gamla barn som ska vara med på nån orienteringstävling här i Vika............................blir nog grillning med dom lördag kväll!
Hoppas att Silvia kommer 1 juni och går på bete med Passion, annars blir jag "tvungen" att köpa en ponny till Benjamin!! Carismo ska jag ju ställa på ridklubben och Passion kan ju inte gå själv........................vi får se hur det blir!
Nej dax att gå ut och jaga gubben med långpiskan, Benjamin jublar över att få åka 4-hjuling!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja du tycker de är jätte synd om du måste köpa en ponny va??=) såg en massa söta på hastnet idag=)

2009-05-21 @ 20:53:09
Postat av: Jessica

Det ska nog gå bra! =) Men blir inte Benjamin ledsen då? Om han inte får någon ponny menar jag!

2009-05-22 @ 07:49:10
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0