hej hopp i galopp!

Har varit i Leksand och tränat terräng och det var hur kul som helst! Jag vill uppmana alla att anmäla sej till fälttävlanskurs för Uffe 1-3 augusti med ridning och trevlig middag på kvällen! jag kan ju inte vara själv bland fjortisarna!
Auktionen som skulle vara på torsdag blir inte av så därför har jag en hel dag utan planering.................................vad ska jag hitta på, några förslag någon? Ska kanske planera semestern, tänkte åka till high chaparall, Borås djurpark, helsingborg mm.......................... alltså hinna så  mycket som möjligt på så kort tid som möjligt! ska också göra en ny tävlings och träningsplanering men är det fint väder tänker jag sola!

Kommentarer
Postat av: Åsa

på torsdag har vi träning hemma hos mariana, kom å kolla, du som har så mycket tid ;)

2009-05-18 @ 21:57:15
Postat av: Carro

osså ska du till Märsta, glöm inte det...:P

2009-05-19 @ 09:47:51
Postat av: Therese

Tycker du ska komma hit och fika..

2009-05-20 @ 17:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0