mycket bra helg!

har det varit...........................började i torsdags med grillkväll och trevligt sällskap av Johan, Sanna, Tilda och Tuva. I fredags åkte jag SJÄLV (gu va skönt!) till Borlänge på shopingrunda. Hittade massor på rea, en hubertus nosgrimma till Carismo som det var 75% på, en gul och vit randig klänning på halva priset, ett vitt linne och en kjol som det va 30% på. Fan va bra man mår sen när man har gjort av med lite pengar! Har jobbat en massa extra så jag får några tusenlappar mer den här månaden och det är ju väldigt dumt att spara på dom! Pengar till semestern känns värligt långt borta..............i morgon ska jag åka och köpa nya trädgårdsmöbler............tisdag ska jag rida för nina..................lördag ska jag till Orsa och rida för Fredrik Knutsson..................och jag bara måste ha ett par vita skor till klänningen jag köpte, har absolut inga!
 I lördags var vi på trädgårdsmässa i Rättvik, va inte så mycket att ha med jag fick en idé som jag ska visa nån gång och så köpte jag 2 nya pelargoner (har säkert bara 30). På kvällen kom Lena, Christer, Max och Fredrik som var har från DFS på orientering. Grillning och några glas vin, nice! Idag har jag jobbat med Malin och vi blev klara en timme tidigare än jag hade räknat med så jag hann vattna blommor och fundera över trädgården innan jag skulle till Oxberg och ha lektioner............ha en riktigt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, jodå den får sitta kvar! Jag blir ju alltid nedröstad när jag vill rycka av den så har inget val. Är säkert bra mot flugorna också! =)



Det där med shopping alltså... Jag tänkte bli lite lyckligare med hjälp av den i helgen!! =)

2009-05-28 @ 12:20:43
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0