nästa dag är det nåt helt annat......

Igår hade jag en skitdag på jobbet och fick stressa skiten ur mej för att hinna till hoppträningen som gick åt helvete! Nejdå vissa saker gick bra men fick lov att åka av innan jag kunde skärpa mej........(du måste ha missat det Jessica)...... i bakhuvudet låg den dåliga dressyrtävlingen i söndags och gnagde..................men idag har det varit en mycket bra dag, lungt och skönt på jobbet, fikat med Therese, magen och Benjamin på glassbaren, ridit ut i skogen och hittat murklor och nu kom jag på att jag har en dunk med rövin som bara står...........jag ligger egentligen efter med massor, skulle ha målat krönet till mitt skåp och satt dit det och satt in det nya glaset, borde tvätta och packa...................men det hinner jag en annan gång. På fredag åker vi till Rudskoga och blir servade med mat och dryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0