så mycket som möjligt!

Ibland är jag ganska bra på att få in så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt och ibland känns det som om jag går o går o går men kommer ingenstans! Nu i helgen har jag gjort det första................................jag är B domare i hoppning och dömde ponnytävlingar i 10 timmar i fredags, putsade sadel och träns för att sedan sova ngr timmar och dömma 7 timmar i lördags sen hann jag också rida en snabbis och knoppa manen för att sedan göra mej i ordning och gå på fest, hemma igen kl 02.00 i natt och upp halv 8 för att göra i ordning allt och åka på tävling idag. Kom hem halv 2 och slängde i mej lite mat och åkte sedan till Lesjöfors (halva vägen till Degerfors) för att hämta sonen som varit hos mormor och morfar. Nu är jag skittrött men sitter ändå här och glor................har hunnit anmäla till en hopptävling och en terrängträning............................i morgon är det tvättdag, fan va tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Carro

faan, det är ju goo i tanta!

2009-05-04 @ 15:53:35
Postat av: Victoria

Ja jäklar, hur hinner du med allt?? Du måste va helt off idag? Hur gick det för dig i Älvdalen då? Jag har ingen koll på nått? Men eftersom du anmält dig till en hoppträning och vissa indikationer på Facebook så har jag mina aningar... Fin häst har du i alla fall=)

2009-05-04 @ 16:44:22
URL: http://viccis.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jäklar, effektiv var ordet! Hur gick det på tävlingen??



Carismo såg fin ut idag på hoppträningen! Kände mig dock lite stressad då Kristofer längtade hem så hann bara se några språng på vägen ut då jag hämtade hästar. Men de såg fina ut! =)

2009-05-05 @ 18:31:51
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0