tiden räcker inte till.......

Har städ och tvätt dag idag så därför hamnade jag här!! Har jobbat mer än vanligt sista tiden både på hotellet och med annat. Hoppar in som vikarie på Orsa ridklubb ibland, vilket jag gjorde igår, då jobbade jag först till 2 på hotellet och halv fem till halv 10 i Orsa. Där i mellan skulle jag hinna mocka och rida, det gjorde jag också bara det att jag hade ingen husnyckel med mej visade det sej när jag kom hem (typskt mej). Men jag red i dom kläderna jag hade på mej, jeans och jumpadojor, hade ett par gamla shortchaps i sadelkammaren som drog på mej! Ska hoppträna idag så det kändes som att jag var tvungen att rida lite, han var som ett lejon på hoppträningen förra veckan!
I morgon ska jag också till Orsa och jobba men då börjar jag halv 4 där så då hinner jag nog inte rida.............
 Sista helgen är det kurs för Fredrik Knutsson i Orsa, gå in på Orsas hemsida och kolla. Middag på kvällen och man kan vara med på bara den om man vill!!!!
Skulle ju måla det där krönet också men tiden bara springer iväg just nu...............auktion i Kättbo 21 maj för att inhandla nya projekt, nån som vill följa med? 
Ska boka ridhuset nästa vecka nån dag för löshoppning/longering, nån som vill vara med? 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hade velat vara med och kollat på Fredrik-träningen men tyvärr är jag borta då... Skitlängesen jag träffade honom!



Jag hoppar nog över löshoppningen den här gången. Har lite mycket annat för tillfället (vilket du också verkar ha!!). Men jag var iaf ute på promenad med sadel och träns härom dagen! Då var hon supersnäll! =)

2009-05-12 @ 12:57:16
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: mia

Oj, du verkar ha fullt upp=)

2009-05-12 @ 19:34:59
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Therese

jag vill följa på auktion!!!

2009-05-13 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0