Tråkigt väder och dåliga kläder!

Riktigt riktigt grått ute och är i Rudskoga och har får dåliga kläder med mej för att vara ute och göra nåt så då hamnade jag här. Har lagt bud på lite saker på en auktion i Borlänge, lagt bud på lite saker på Tradera och ska strax gå in på blocket och kollat om jag hittar nåt kul där. Kan bli dyrt om jag vinner på alla mina bud men eftersom jag lever ihop med världens snällaste man så löser det sej nog.
Var ute och käkade med riktigt gamla kompisar igår och det var så kul! Alltså dom var inte äldre än jag men jag har kännt dom i nästan hela mitt liv! Sen är ju utelivet i Degerfors inte så mycket att hurra för men vart är det det?
Har ridshopen öppen och har sålt för 700 hittills idag. Ska ta med allt upp i morgon till Mora så from tisdag går det bra att komma och titta ehmma hos mej!
Nej nu måste jag kolla om jag hittar nåt mer renoveringsprojekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0