jaha ja...............

nej har väl inte så mycket att tillägga just nu men skriver några rader ändå. Börjar med stugan där det inte händer så mycket just nu mer än pappersjobb..........................nu förstår jag alla fördelar med att köpa  genom mäklare och dom är väl värda sina pengar!
Hästbutiken har haft öppet i garaget hos mina föräldrar och har dragit in 2500 så här långt. Den har öppet 2 helger till sen tar jag med det som är kvar upp hit och säljer vid nåt lämpligt tillfälle! 
Det är så tråkigt att skriva utan att ha nån bild, har äntligen målat mitt nyckelskåp som jag haft i minst en månad så jag skulle ju ta en bild och lägga ut men orkar inte............................har myst ner mej i soffan med en filt efter taco och vitlök så jag nästan ramlar baklänges när jag tittar mej i spegeln!!
Ska till Orsa och tävla på lördag men känner mej helt oladdad så för se hur det bli, man kan ju faktiskt stryka sej!  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan du inte öppna en riktig ridsportbutik!? Med massor med fina grejer!! =) Av de grejer som du har att sälja: finns det något fodrat bra regntäcke? Stl 135 kanske? =)



Har bara hängt på Silvia i stallet än så länge. Men det har gått bra och hon blir mindre och mindre skeptisk till det så snart blir det nog "på riktigt" ute igen!



Hoppas att tävlingen går bra - om du nu åker på den! Och ha så kul på kryssningen! Löshoppning på onsdag låter jättebra!



Kram kram

2009-09-18 @ 10:11:22
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0