måste bara..............

lägga in en bild på världens bästa Manick!




och informera om loppisen! Fick inte in riktigt så mycket som jag hade hoppats men alltid något. Mest nyfiket folk som ville veta hur det såg ut eftersom det stått tomt i över 20 år!
Det händer så mycket hela tiden så jag vet inte hur jag ska hinna uppdatera, nu har jag varit och köpt en nedlagd ridsport butik! Har ingen riktigt bra plan än.........................men jag kommer säkert på nåt!
Har börjat lite mer på riktigt med inridningen av Passion.............har hängt några gånger så snart är det dax att sitta upp! Hon har varit supersnäll så här långt men man kan aldrig veta vad som väntar! Det vet man ju inte med nåt och tur är väl det!

Kommentarer
Postat av: sara

ridsportbutik, det gillar vi! så slipper man åka ut till vka häst & släp. haha

2009-09-09 @ 23:41:52
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Spännande med ridsportbutik!! Jag kommer och shoppar bara du öppnar!! ; )



Fiiin han var, Manick!!



Kram kram

2009-09-11 @ 08:43:47
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter spännande med ridsportsbutik & inridning av Passion!

2009-09-12 @ 12:40:03
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Victoria

Va roligt passar ju dig perfekt! När öppnar du??

Jag kommer, är redan på väg :)

2009-09-12 @ 18:45:14
Postat av: Sara

världens bästa Manick!!:D

2009-09-27 @ 17:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0