ibland retar jag mej på en massa saker.........

på bloggar och i inredningstidningar för det visar inte verkligheten! Visst ger det mej en del inspiration och nya idéer men det finns inte en normal människa som arbetar som kan ha det så jävla rent och städat hemma. Varför kan ingen visa hur det funkar i en normal familj med en bebis som äter, spyr, skiter och skriker hela nätterna och allt över 2 timmars sömn är lyx!? Då är man inte så jävla piffig och skiter fullständigt i nåt blomsterarrangemang på bordet eller nån ljusdekoration! Eller med en 2-åring som klättrar överallt och river ner allt som finns! Eller med en 3-åring som ritar på alla vita, fina möbler eller på tapeten. Hur gör man då? Tapetserar om 1 gång om året? Eller är det bara arbetsskygga krakar som lever på mina skattepengar som kan ha det sådär fint hemma? Men det är väl dom som får dom tysta och stillsamma barnen..........................som äter var 4de till 5te timme och sover däremellan. Som ler när dom är vakna och håller mamma i handen när dom börjar gå. Som kan sitta vid bordet i timmar och rita på ett PAPPER och ingen annanstans. Min son var flera månader innan han log, om jag säger stanna så springer han, om jag säger var tyst så skriker han....................men han är fanstastiskt go när han sover!
När han var liten och skrek hela tiden var det en 17 årig tjej som sa det spelar ingen roll, bara han får din humor!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska du och Passion till ridhuset på torsdag eller? Vilken tid isf? Gaa, vet inte om jag vågar hoppa upp! =) Men jag kanske hänger på om jag får en barnvakt med mig! =) Kram kram

2010-01-26 @ 12:37:28
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Maria

Visst är det härligt att vara lite irriterad & reta sig på saker ibland! "Gogirl" såg ut som en bra grejj =)

2010-01-26 @ 16:12:56
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag hoppar den här gången. Fick inte med mig någon och det hade kännts lättast om jag också haft någon med mig. Men gärna en annan dag! Nästa vecka kanske? =)

2010-01-27 @ 19:36:38
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: vicky

vi kanske ska ta ett löshoppningspass på onsdag så kan jag hjälpa dej efteråt!

2010-01-27 @ 19:58:30
Postat av: Tin

Garvar och håller med, nu slog du huvudet på spiken, det måste vara därför vi aldrig får vara med i några inredningsreportage :) Jag tror jag ska registrera "sömngångare" som mitt nya mellannamn.

Kramar

2010-01-28 @ 00:01:36
Postat av: mochan

Måste du svära så djävla mycke??

Tänk på att rätt som det är så är barnet vuxet, då kan det bli ännu djävligare.

2010-02-02 @ 15:30:01
Postat av: Jessica

Jag är segare än segast... Därför kommer jag aldrig iväg till stallet... Men vill gärna löshoppa någon dag! Såg förslaget onsdag nu (lite sent kanske eftersom det är onsdag idag) men vi kan väl bestämma en annan dag? Ska kolla upp när jag har hjälp så hör jag av mig! (Ska försöka att inte vara så jädra seg, får väl se hur det går...)



Kram kram

2010-02-03 @ 14:55:45
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0