har massa annat att göra.....

men nu ska det bli en liten information om läget! Har ridit Prinsessan i alla 3 gångarter utan problem! Löshoppade häromdagen och hon sprang faktiskt av sej själv och hoppade riktigt bra så nu är siktet inställt på 3-års test den 22 maj. Jag är ledig enl schemat så jag slipper krångla med det, däremot så kan jag tyvärr inte åka på träningen inför som är den andra maj, då ska jag vara domare på Gustav Wasas ryttarspel.
Har anmält till årets första tävling med Carismo, det blir Falun den 13de om det inte är snöstorm!
Kommer lite bilder på mannen i mitt liv och bondgården och traktorer! Han ska nog bli bonde när han blir stor, det blir bra!





Nu ska vi städa klart och försöka baka bullar!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Neeej, kan du inte åka på träningen!!?? Jag som ville ha sällskap dit (om jag nu kommer så långt...). =(



Haha, Prinsessan, då kanske jag ska kalla Silvia Drottningen, det passar väl bra?? Haha, nu fick jag till det! =)



Kram kram

2010-03-07 @ 17:53:29
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Maria

Spännande med 3-års testet!!! Han är väl för söt Benjamin!!!!!!!!

2010-03-09 @ 20:28:44
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0