vad ska jag göra?






Nu är Byrån vitmålad och här är resultatet! Det jag funderar på nu är om jag ska måla nåt på, tex en fransk lilja, en stjärna, ett hjärta eller en text. Vad tycker ni?
Nu ska jag gå ut och röja i sadelkammaren och veboden för att göra plats för loppisen som öppnar 1 maj! För dom speciellt utvalda som läser denna blogg kommer en förhandsvisning inom kort ;)!
30/4-2/5 har ridsport butiken försäljning på Mora ridklubb och Gustav wasas ryttarspel. Jag fantiserar om att få in en vinst så att jag kan köpa in mer grejer och säga upp mej på mitt trista jobb och jobba med detta istället men eftersom man bor i Mora ska man väl ha med ett par skidor och en dalahäst nånstans så det skiter sej nog! nej man skulle ha varit sjukpensionär, vet ni nån "bra" läkare?

Kommentarer
Postat av: Anonym

DR Mugg.....:)

2010-03-26 @ 08:37:36
Postat av: Maria

Får ta en tripp till GW ryttarspel & titta!

2010-04-06 @ 22:27:02
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Jessica

äh, vet inte om hon blir kvar eller inte. ena veckan vill jag ha kvar henne och andra vill jag få iväg henne... hur gick det på löshoppningen i orsa?



(just ja, har du fått lösenordet till den andra bloggen??)

2010-04-25 @ 21:04:25
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Äh, åk så får det bli som det blir! Kul att få en bedömning! Hade gärna visat Silvia men det känns som att vi ligger alldeles för långt efter...(plus att jag är borta då, men hade nog inte visat henne ändå...)



Jag hoppar över ridhus den här veckan... Kanske nästa?! =)

2010-04-26 @ 22:19:01
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0