i morgon gäller det!

Nu är utrustningen putsad, hästen friserad och putsad och jag putsad! Imorgon blir det 3-års test. Det ska bli väldigt spännande och jag hoppas att hon blir klass ett såklart! men man vet aldrig vad som händer men jag känner mej iaf väl förberädd! Sen ska hon få ett lång, skönt bete! Skönast för mej kanske, även om man inte rider så mycket på en treåring så måste man ju hålla på med dom. Longera, tömköra, löshoppa osv..........detta betyder att jag har mer tid att träffa vänner och fika som jag inte har gjort på månader!


Bjuder på en gammal bild men hoppas få en ny fin i morgon!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande! Håller tummarna & väntar på rapport och nya bilder =)

2010-05-22 @ 10:39:02
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kul att det gick så bra på 3-årstestet!



Jag kommer också få mer tid då jag (återigen) har tänkt lägga ner det här med hästar (nej då inte helt, bara silvia) så jag hänger gärna med på en fika! =D



Kram kram

2010-05-29 @ 23:28:17
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0