det var länge sen!

Stugan är i viloläge under vintern så jag tänkte göra en liten uppdatering här istället! Prinsessan (Passion) går över förväntan (känner hennes mor mycket väl)!!! Har varit med på sin första hoppträning under helgen trots att jag inte skulle hoppa in henne själv och jag skulle bara rida dressyr på henne. (Nån annan skulle få göra hoppjobbet). Men men än är tanten inte för gammal så nu är hon inhoppad och målet är tävling till våren! Hon rör sej tyvärr för dåligt för att bli enbart dressyrhäst, hade hoppats på att hon skulle få mammans trav men å andra sidan har hon mycket bättre skritt!
Carismo är utlånad till 1 januari och har ännu fler knölar på kroppen när han kommer hem. Fölungen är såld och flyttar senast 31 dec och Primona ska till himlen innom en snar framtid............................................så jag saknar fortfarande en häst att rida dressyr på som kan ge mej samma känsla som Primona!
Har inga projekt alls på gång här hemma vilket är väldigt olikt mej. men ska på auktion på lördag så då kanske jag får med mej nåt hem!
Hade tjejfest här igår och det däremot kan jag konstatera att vi är för gamla för!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0