Inget över 50 spänn!

Här kommer lite bilder på mina senaste fynd! Inget har kostat över 50 kr! Får se vad som hamnar på loppis i sommar!



Stor kruka till hyacinterna och vit 7-armad ljusstake för dom röda ljusen!


Liten lampskärm i glas, glasskål på fot och pressglasskål med lock!



Salladsbestick och kaffeskedar i silver, resten nysilver!



2 vaser, 6 likörglas m grön kupa och ett tomteglas till julölen!



Stol, gungstol och pelarbord under 50 kr st. Dom ska målas vita såklart och en enklare lagning på gungstolen. Har man inte jobb så skaffar man sej!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du, jag vill nog följa med på loppis jag! Säg till nästa tillfälle! =)



Kram kram

2010-11-18 @ 19:23:14
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Jessica

auktion menade jag såklart...

2010-11-18 @ 19:23:52
Postat av: Jessica

Såg din kommentar nu, tyvärr hade jag ändå inte kunnat pallra mig till ridhuset idag... Men vill gärna kika på er, säg till igen nästa gång! Kram

2010-11-18 @ 19:40:58
Postat av: maria pistol

Hejsan svejsan på dig du min gamla vän!

Gungstolen är jag "sugen" på,är den till salu??

Kram

2010-11-19 @ 14:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0