ligger på minus!

Nej inte jag såklart, det gör jag aldrig men Mattias! Så det blir nog ingen farsdagspresent. Han har inte gjort sin del av det hemliga avtalet. Kan det vara så att det är så hemligt att han inte vet vad det är? Men han borde ju kunna gissa??? Har snott pengar i skåpet (ja han gömmer dom där) också till auktionen i morgon så jag funderar allvarligt på att anmäla mej till lyxfällan! Eller bonde söker man, fast jag söker ju ingen men bara för att vara med och vara lite rolig. Eller Ensam mamma söker.......... hemsamarit!



mannen i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihihi, du är rolig! =D



Kram!

2010-11-13 @ 11:36:04
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0