Snabbshopping!

Jag är otroligt bra på att shoppa! Var inne en snabbis på vackra hem som har 30 % just nu och köpte på mej lite julklappar. (Jo jag har faktiskt fortfarande köpförbud men julklappar är ju en annan sak). Det är hur enkelt som helst att köpa julklappar till den kvinnliga delen av släkt och vänner men vad köper man till en halvfet storebor på 40????
Jag tror att jag överlämnar det till han som jag delar hus med..................jag menar, han ska väl också ha en arbetsuppgift??!!



Förövrigt har jag ridsportbutiken hemma igen och lägger ut lite i taget på tradera. Är det nåt du behöver så säg till ska jag kolla om jag har!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ridbyxor, hjälm med bra ventilation, shortchaps, ridkängor, snygga benlindor... =)

2010-11-09 @ 20:36:25
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Tin

utgång på lördag?

2010-11-10 @ 21:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0