tur att man kan häva ett köpstopp eller.....

Har upphävt mitt köpstopp.............eller om jag tänker efter noga har jag nog aldrig haft nåt på riktigt! Det var säkert ingen som trodde på det heller! Förra veckan shopade jag på Kompis och Stil och vackra hem! Den här veckan har jag shopat på slott och koja, Stil och vackra hem!
På lördag ska jag dessutom gå på auktion som är en riktig favorit, då kan man få med sej vad som helst hem!
Vad gäller alkoholstoppet så håller det såklart i sej! Ska nog införa ett chipsstopp nån vecka framöver........
Önskar att jag kunde ge mej själv ridstopp när det är flera minusgrader och mörkt men det är det ända beroende jag har......................har tex försökt bli rökare i hela mitt liv utan att lyckats!

Det är underbart med ett varmt bad efter en kall ridtur!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, chipsstopp har jag försökt mååånga gånger. Det funkar inte... Mitt alkoholstopp bryter jag denna helg, två veckor gick det, haha!



Trevlig helg! Kram

2010-11-12 @ 08:53:12
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Emme

Vilken härlig bild :)

2010-12-06 @ 22:29:34
URL: http://emme86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0