För andra gången i mitt liv!

Har jag försökt att sy gardiner..........................första gången var för ca 16 år sen och andra gången var idag. Båda gångerna har jag haft en bild i huvudet hur jag vill att det ska bli..................första gången åkte dom i soptunnan direkt och jag lovade mej själv att aldrig mer försöka men idag blev det lite mer likt bilden i huvudet! Man ska nog inte syna sömmarna så supernoga men på på håll ser det helt okej ut!  Jag ska ha gardinen i stugan men har hängt upp den här på övervåningen för att prova....................kanske den är lite för lång, får se i Gärdsbol sen. Den fina virkade spetsen är ett auktionsfynd för en tia!





Nu kanske det inte behöver gå 16 år innan jag provar igen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefina! Vad duktig du är! =) Och vad fin Passion var sist, blev riktigt impad och som du sa, plus för galoppen!



Jag vill med på auktion om jag är ledig. Vet inte än om jag jobbar eller inte... Men vi kanske kan höras lite närmare?



Kram kram och trevlig helg!

2011-04-08 @ 19:54:15
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, läste din kommentar nu! Det gör absolut ingenting att ni störde koncentrationen häromdagen. Bra miljöträning! Vill försöka att komma iväg mer så att vi får träna på att klara av att arbeta även om det är lite ljud och rörelser runtomkring. =)

2011-04-08 @ 20:02:27
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Postat av: Maria

Fint d blev!

2011-04-22 @ 22:56:45
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0