senaste fynden!

I söndags var det auktion med bla mina grejer från Gärdsbol. Jag var på plats såklart och det var lite känsla av antikdeckarna! Vissa saker blev mycket, mycket billigare än jag trodde, tex möbler och vissa småsaker blev mycket dyrare än jag trodde. Slutsumman blev iaf som jag tänkt mej och det passar bra att fylla hålet i plånboken med! Det var saker från 2 andra hem med på samma auktion så jag fick ju såklart lite grejer med mej hem också.



2 Stolar



2 Kaffekoppar med ögonkakao



Påskpynt



Bjuder på en vinterbild från hagen eftersom jag aldrig lyckas få till en bra ridbild!


En alla hjärtansdagsbukett!

I helgen blir det Ninaträning, då kanske det kan bli nån bild!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan inte åka till Orsa i helgen tyvärr. Ska på spa på lördag och på kalas i Falun på söndag... Hoppas att det går bra för er!



Kram

2011-02-16 @ 20:16:41
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0